پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران میزبان مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای پنج‌گانه سپاه

0

ایسنا/مازندران رییس هیئت کشتی بسیج مازندران گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

جواد بخشی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور مقطع طلایی تاریخ  و همبستگی و هم پیمانی ملت ایران است، اظهار کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج و فداکاری‌ها، رشادت‌ها و خدمات ارزشمند و بی‌نظیر بسیج، خاطره‌ها و تاریخ انقلاب اسلامی را به خود معطوف ساخته است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش به ویژه در رشته کشتی، تربیت بدنی ستاد کل سپاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مازندران سپرده است.

رییس هیئت کشتی بسیج مازندران با بیان اینکه این مسابقات ۵ و ۶ آذرماه امسال در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور  بیش از ۲۰۰ نفر از پاسداران و سرباز از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بخشی با اعلام اینکه همه مسئولان و متولیان امر در این رویداد ملی پای کار باشند، افزود: این مسابقات با عنوان جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کمیته‌های مختلفی در سطح استان تشکیل شده است، گفت: قرار است در اختتامیه این مسابقات از ورزشکارانی که حاضر نشدند مقابل رژیم صهیونیستی رقابت کنند، تجلیل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.