پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| مردم نسبت به بروکراسی موجود در نظام اداری نقد دارند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمود شالویی امروز در نخستین نشست عمومی خود با کارکنان اداره کل، محور و رویکرد مدیریتی خود را اخلاق مداری عنوان کرد و  اظهار داشت: بزرگان دینی در تمام امور زندگی خود احترام متقابل، اخلاق، برخورد مهربانانه و تربیتی را با مردم مورد رعایت و توجه قرار می‌دادند.

وی افزود: سیره اخلاقی ائمه اطهار کسانی را که با بدی و کینه‌ورزی برخورد می‌کردند تحت تاثیر قرار می‌داد و تحول آفرین بود.

مدیرکل ارشاد مازندران افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد رفتار شایسته کارکنان یک مجموعه با مراجعان هستیم که معرف فرهنگ آن کشور است.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به بروکراسی موجود در سیستم اداری نقدجدی دارند، افزود: در شرایط کنونی اگر نمی‌توانیم به برخی مطالبات پاسخ دهیم، حداقل مردم را از خود نرنجانیم.

شالویی افزود: برخوردهای غلط با مراجعان محور نارضایتی از سیستم اداری کشور محسوب می‌شود.مردم را سرگردان نکنیم و سعی کنیم کارشان را راه بیندازیم.

وی تاکید کرد: بروکراسی در عرصه فرهنگ و هنر معنا و مفهوم ندارد و باید با صمیمیت و احترام بستر فعالیت اهالی فرهنگ را فراهم کرد.

مدیرکل  ارشاد مازندران گفت: گاهی شاهد هستیم که مردم به دلیل یک مسئله جزیی در پرونده کاری خود با ماه‌ها مشکل مواجه می‌شوند.در دنیای امروز این کاغذ بازی‌ها جایی ندارد.

وی با بیان اینکه کارمند وزارت ارشاد باید یک شخصیت فرهنگی باشد، افزود: یک عنصر فرهنگی هیچگاه تاریخ انقضاء نخواهد داشت.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.