پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| محمود فکری به نیمکت نساجی نزدیک شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقائم‌شهر،از امروز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور محمود فکری کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران روی نیمکت نساجی   در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به راه افتاده است.

سرمربی سابق تیم نساجی   که در سال‌های گذشته سرمربیگری نساجی‌چیان در لیگ یک را در کارنامه داشته است برای بازگشت به تیم استان خود باید مجوز خروج از تیم شاهین بوشهر را بگیرد که با مشکلاتی که تیم بوشهری از نظر مالی داشته است کار بسیار دشواری به نظر نمی‌رسد.

محمود فکری که در حال حاضر سرمربی تیم شاهین بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بوده، تمایل زیادی به بازگشت به قائم‌شهر و سرمربی‌گری در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و گفته می‌شود که مالکلن باشگاه نساجی نیز دو روز به محمود فکری وقت داده که کارهای مربوط به فسخ قرارداد با تیم بوشهری را انجام دهد و برای پیوستن به تیم پرطرفدار نساجی   به جمع بندی برسد.

در چند روز اخیر نام‌های زیادی همچون مجید جلالی، فیروز کریمی و یا حتی محمد تقوی سرمربی  ی و حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز نیز برای هدایت تیم نساجی   در ادامه فصل مطرح شده بود اما همه اینها بستگی به نظر مالکان باشگاه دارد و باید دید آنها چه تصمیمی را برای انتخاب سرمربی در ادامه فصل اتخاذ خواهند کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.