پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| لیگ برتر فوتبال؛ شاگردان نکونام در اندیشه برد خانگی

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر ایران عصر جمعه ششم مهر از ساعت 18:15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم سایپا می‌رود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی هفته گذشته لیگ برتر تیم پرهوادار استقلال را در قائمشهر با تساوی بدون گل متوقف کرد و حالا در اندیشه کسب نتیجه مطلوب در مقابل تیم سایپا می باشد و امیدوار هستند تا بتوانند دومین پیروزی خود را در قائم‌شهر جشن بگیرند.

شاگردان جواد نکونام در هفته‌های گذشته بارها نشان دادند که برای مقابله با حریفان قدرتمند لیگ برتری آماده هستند و در چند دیدار اخیر نیز با ارائه یک فوتبال منطقی و تماشاگر پسند نشان دادند که در مقابل تیم های بزرگ نیز دست و پا بسته نخواهند بود و با همین بازیکنان جوان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور محمدعباس زاده بازیکن سابق تیم سایپا در تیم نساجی قائم‌شهر است. عباس زاده به نوعی فوتبال خود را مدیون علی دایی است و دایی نیز در تیم های مختلفی که حضور داشته است از عباس زاده به عنوان بازیکن اصلی خود بهره برده بود و حالا دیدار مربی و شاگرد سابق در قائم‌شهر دیدنی خواهد بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 3 تساوی 2 شکست و 1 پیروزی 6 امتیازی است و در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال سایپا تهران جایگاه خوبی را در جدول دارد.

گزارش از علی گرجی پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.