پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| قطعی مکرر برق و کلافگی مردم شهر گردشگرپذیر بابلسر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، قطع و وصل چندین باره برق دل طوع روز علاوه بر کلافگی مردم سبب ایجاد نگرانی و دلواپسی در آنان شده و همگان نگران از سوخت لوازم برقی خود هستند.

محله شهید مهدی نسب، خیابان شریعتی، خیابان ولی‌عصر(عج)، محله بی بی سر روضه، خیابان بسیج، سادات محله، محله قائمیه، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فروغی و بلوار شهید علیزاده در بخش مرکزی بابلسر و برخی از روستاهای بخش‌های همجوار از جمله مناطقی است که امروز به شدت با قطع و وصل چندین باره و چندین ساعته برق روبه‌رو بوده است.

یکی از شهروندان بابلسری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر اظهار داشت: دیروز و امروز بیش از 4 مرتبه برق منازل ما قطع و وصل شده و این موضوع آسیب زیادی را به لوازم برقی ما وارد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه گرمای هوا در روزهای اخیر به بالاترین حد خود رسیده و این موضوع کل خانواده ما را بی‌طاقت کرده است.

این شهروند بابلسری ادامه داد: هیچ مرجع قانونی پاسخگوی این مسیله نبوده و وقتی که با شماره 121 تماس می‌گیریم با اشغال روبه‌رو می‌شویم و این موضوع بسیار نگران کننده است.

یکی دیگر از شهروندان بابلسری در گفت‌وگویی اظهار داشت: همسرم بیمار بوده و از لوازم برقی برای تنفس استفاده می‌کند و یک فرزند خردسال در منزل دارم که قطع برق برای ما به معنای یک خطر جدی محسوب می‌شود.

وی افزود: بیش از سه ساعت برق منزل ما قطع بوده و این موضوع تاکنون سابقه نداشته است. ما در حالی با قطعی برق در شهرستان روبه‌رو هستیم که هر روز برج‌های سر به فلک کشیده در گوشه و کنار شهر سر از خاک بر می‌آورند. برق شهرستان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست چه برسد به اینکه خیل عظیمی از مسافران به این شهر سفر کنند و در اینجا اقامت کنند.

این شهروند تاکید کرد: مسئولان باید به صورت جدی پیگیر این مشکل باشند زیرا در این شرایط بد اقتصادی آسیب رسیدن به لوازم برقی سبب تشدید مشکلات اقتصادی ما و همه مردم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم در مازندران نیز برای پیگیری این مشکلات با واحد اتفاقات شبکه برق بابلسر با شماره 121 تماس گرفته که با اشغال چندین ساعته خط تلفن روبه‌رو شد و در راستای پیگیری جدی‌تر این موضوع با ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کردیم که با ابراز نگرانی از گرمای شدید هوا اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی هوا و وضعیت گرمای شدید تابستان به صورت جدی پیگیر موضوع هستیم.

وی افزود: از طریق وزارتخانه و شرکت برق منطقه‌ای استان پیگیر موضوع بوده و در همین رابطه تذکرات لازم به وزیر نیرو داده شده و تمام تلاش ما برطرف کردن این مشکل است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بحث یک واقعیت انکار ناپذیر بوده که جای توضیح ندارد زیرا مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده که در صدد پیگیری و برطرف کردن آن هستیم.

نانواکناری با اشاره به اینکه این مشکل در سطح استان مازندران وجود دارد و در برخی شهرها نیز بیشتر است، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و صحبت با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران در حال حل مشکل هستیم اما قطعی برق مختص بابلسر نیست و قطعی‌های مکرر برق در سراسر استان و حتی اغلب شهرهای کشور به صورت نوبتی در حال انجام است.

گزارش از هومن رمضانیان

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.