پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| روحیه مردمداری آیت‌الله لائینی در جامعه ترویج شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امروز در کنگره بزرگداشت آیت‌الله حسین محمدی لایینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و یادواره شهدای روحانی در مصلای نکا اظهار داشت: آیت‌الله محمدی لائینی عمری را در راه کسب، ترویج و تقویت علم و برای پیروزی و تداوم اسلام در  راستای حمایت از ولایت و تجلیل از شهیدان، جانبازان، آزادگان و مجاهدات و زحمات فراوانی را عرضه داشتند.

وی افزود: مشی و خلق مردمی  و تواضع ایشان همراه با دلسوزی نسبت  به مردم محروم منطقه فداکاری و خدمات وی را به خاطر  دارند.

لایینی گفت: مردم دین را  نه تنها از علم علما بلکه از اخلاق و مشی علما یاد می‌گیرند که زندگی زاهدانه و ارادت به امام راحل، حمایت از ولایت و مستضعفان و همدلی با اقشار مردم از ویژگی‌های بارز این زاهد پارسا بوده است.

امام جمعه نکا افزود: عالمانی که اهل ریسک و ظرفیت بالای تحمل و صبر هستند از انقلاب و امامت حمایت می‌کنند و رسالت  اصلی عالمان را ادا می‌کنند.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما خانواده شهدا، روحانیت، مسئولان، قوای مسلح، نیروهای انتظامی و نظامی این بوده که پشت ولایت فقیه باشند تا دشمن گزندی به اسلام و انقلاب وارد نکند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.