پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| روحیه خودباوری رزمندگان در عملیات بیت المقدس برای جوانان تبیین شود

0

سرهنگ پاسدار محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامسر، فتح خرمشهر را الگویی برای همه نسل‌ها و عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: این حماسه غرور آفرین در چهلمین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، الگویی بی نظیر برای ترسیم همان روحیه و نگاه جهادی، جهت تحول در اقتصاد کشور است.

وی افزود: اگر مسئولان کشور به این اصل که فتح خرمشهر کار خدا بود اعتقاد داشته باشند، می‌توان با توکل بر پروردگار و ایمان و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، از مشکلات کنونی اقتصادی نیز عبور کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر تصریح کرد: از ویژگی‌های عملیات‌هایی چون بیت المقدس که جزو شاخص‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس بود، می‌توان به خودباوری، اعتماد به نوآوری‌های فرماندهان جوان و نگاه ما می‌توانیم اشاره کرد که امروز دست یافتنی خواهد بود.

محمدی با تاکید بر استفاده از جوانان برای مناصب اجرایی جهت پیشرفت در عرصه‌های گوناگون افزود: اگر روزی فرماندهانی چون شهید حسن باقری می آمدند و با طرح‌های خلاقانه خود، زبده ترین درجه داران بین المللی را مورد بهت قرار می‌دادند، آیا به راستی امروز چنین جوانانی را نمی‌توانیم یافت کنیم.

وی  گفت: دوست و دشمن بر این مدعا تاکید دارند که توانمندی‌های نظامی کشور، بدون توجه به کمک‌های خارجی به دست آمد و این دستاوردها در شرایطی شکل گرفت که کشور در تحریم قرار داشت.

فرمانده سپاه رامسر تاکید کرد: این‌ امر را می‌توان بهترین الگو برای ترمیم شرایط اقتصادی امروز کشور دانست که مقام معظم رهبری در سخنان خود بر این اصل تاکید داشته‌اند.

محمدی گفت: همه خواص، نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم که دغدغه پیشرفت کشور را دارند، اگر نگاهی به روحیه جهادی ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته باشند، می‌توانند بهترین الگو و نقشه را به جامعه ارائه دهند و این همان چیزی است که مطالبه رهبر انقلاب نیز بوده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.