پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| دولت برنامه عملی برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و گرانی ارائه دهد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عبدالله رضیان امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری اظهار داشت: با توجه به دشمنی دشمنان و بحث تحریم‌ها باید همه مادر راهپیمایی 13 آبان حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی افزود: باید در ساماندهی مدیریت کشور و مشکلات مردم همت داشته باشیم زیرا به جهت افزایش لجام گسیخته قیمت کالاها مردم در شرایط سخت قرار دارند که سازمان صنعت، معدن و تعزیرات حکومتی نظارت داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اسلامی استاندار سابق مازندران در افکار عمومی بسیار مثبت ظاهر شدند که یکی از نکات مثبت مردم‌داری و صداقت بود که اگر در کنار مردم باشیم مشکلات را کاهش می‌دهیم.

وی بیان کرد: در زمینه زیرساختی، حمل و نقل و راه مشکلات جدی در استان وجود دارد که امیدواریم مشکلات را رفع کنیم. در حوزه اقتصاد مشکلات جدی داریم که می‌توانیم مدیریت کنیم.

رضیان با اشاره به سیل در غرب استان، افزود: باید پیگیر مشکلات مردم باشیم تامین اعتبار در حوزه آبخیزداری به صورت جدی مورد پیگیری است که دیواره‌سازی محدوده روستا و شهرها است زیرا اعتبارات قطره‌چکانی بوده که امیدواریم اعتبار از محل حوادث را تامین کنیم.

وی بیان کرد: در بحث شورای فرهنگ عمومی مردم گله دارند که باید این امر با جدیت پیگیری شود.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.