پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| دولت برای جلوگیری از رکود در صنعت خودروسازی چاره اندیشی کند+فیلم

0

سید مصطفی میرسلیم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بابل، با اشاره به عملکرد دولت در حمایت از صنعت خودروسازی، اظهار داشت: دولت حمایت زیادی از صنعت خودروسازی کشور داشته و شاید این پشتیبانی از حد معمول بیشتر بوده است.

وی افزود: شرکت‌های خودروسازی دنیا به دولت‌ها وابسته نیستند بلکه باید با ارائه کیفیت مناسب و رقابت‌پذیری در صحنه ملی و حتی بین المللی حضور پیدا کنند و جایگاه خود را به دست بیاورند و حفظ کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ایران از دشمن کینه‌توزی برخوردار بوده که مسائل متعددی را به کشور تحمیل کرده از جمله تحریم‌ها که موجب می شود قیمت تمام شده افزایش پیدا کند و قدرت خرید مردم متناسب با افزایش قیمت‌ها افزایش پیدا نمی‌کند.

میرسلیم با بیان اینکه صنعت خودروسازی یک صنعت مادر در کشور بوده که علاوه بر خودروسازان، سازندگان قطعات مختلف خودرو که یک جمعیت 500 هزار نفری را در کشور تشکیل می‌دهند به این صنعت وابسته هستند، تاکید کرد: افزایش قیمت تمام شده سبب می‌شود تا بازار با مشکل مواجه شود که در این نقطه کمک دولت برای جلوگیری از رکود این صنعت ضروری است.

وی افزود: برای اینکه این صنعت پابرجا بماند و با کیفیت باشد باید نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود و برگزاری همایش‌های ملی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی سبب شناسایی و رفع مشکلات مختلف در حوزه تولید، کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش در این صنعت می‌شود.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.