پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| دربی شمالی‌ها در قائمشهر برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر،تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر ایران عصر پنجشنبه  هفته جاری در قائم‌شهر به مصاف تیم سپیدرود رشت می‌رود.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از تیم صنعت نفت آبادان پیش بود اما در یک غافلگیری با گل دقیقه 93 میلاد جهانی بازیکن مازندرانی تیم صنعت نفت آبادان با یک امتیاز آبادان را ترک کرد.

در آن‌سوی میدان نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت هفته گذشته در خانه، مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با یک گل شکست خورد و این هفته با تمام توان خود برای نجات از منطقه خطر تلاش می‌کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 6 تساوی 5 شکست و 2 پیروزی 12 امتیازی است و در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد

ظهر امروز نشست خبری مربیان دو تیم  از ساعت 12 و 30 پاسخگوی اصحاب رسانه هستند. بعد از جواد نکونام، علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت 13:30 در نشست خبری قبل از بازی حضور می‌یابد. مکان نشست خبری اتاق کنفرانس هیئت فوتبال شهرستان قائم‌شهر است.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود  رشت در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز پنجشنبه هشتم آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر با قضاوت مهدی مرجان زاده برگزار می‌شود.

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در هفته چهاردهم این رقابت‌ها، شهرآورد شمال کشور بین دو تیم نساجی مازندران و سپید رود رشت در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وجه تشابه دو تیم حضور دو ستاره بزرگ فوتبال ایران بر روی نیمکت سرمربیگری آن‌ها است. علی کریمی هدایت سپید رود رشت را بر عهده دارد و جواد نکونام سرمربی نساجی را بر عهده دارد که سال گذشته بعد از صعود به همراه این تیم به لیگ برتر در مازندران محبوب‌تر از قبل شده است.

نساجی با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و سپیدرود 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.