پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| جدال حساس ریشه‌دارهای والیبال برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه هفتم آذر در شهرهای مختلف پیگیری اما یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته میان دو تیم ریشه‌دار والیبال ایران با دو روز تاخیر، عصر جمعه میان دو تیم کاله آمل و شهرداری گنبد برگزار می‌شود.

شاگردان بهروز عطایی که هفته گذشته در تهران با نتیجه سه بر صفر در مقابل تیم پیکان تهران متحمل شکست شدند، این هفته جدال سختی را با تیم شهرداری گنبد در حضور هواداران پرشور این تیم دارند.

نکته قابل توجه این دیدار بازگشت اسماعیل مسافر بازیکن گنبدی تیم کاله به زادگاهش بوده که باید در مقابل تیم شهر خود قرار بگیرد.

تیم والیبال شهرداری گنبد که در این فصل با جذب چند ستاره و حمایت پرشور هواداران خود تیم‌های بزرگی را در گنبد زمین‌گیر کرده است و تا بدین جای کار نیز نتایجی مطلوبی را کسب کردند و این بازی بسیار امیدوار هستند تا بتوانند با حمایت هواداران پرشور خود در مقابل تیم کاله آمل به پیروزی برسند.

گنبدی‌ها که این روزها توجه علاقه‌مندان به والیبال را به سمت خود سوق داده تا بدین جای کار نتایج مطلوبی را کسب کردند و بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری گنبد عزم خود را جزم تا با پیروزی در این دیدار حساس خود را بالای جدول برسانند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 5 پیروزی و سه شکست 13 امتیازی است و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم شهرداری گنبد با 6 پیروزی در رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.