پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران باید ۲۵ درصد سبد غذایی کشور را تامین کند/ تلاش برای مقابله با القاهای نادرست دشمن

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدمحمود حسینی‌پور، شامگاه  پنج‌شنبه در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در مسجد سجادیه بهشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با رهبری و هدایت امام راحل به عنوان روحانی وارسته به این‌ جایگاه رسیده است تمام وجود انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان جهان مدیون این روحانی منحصر به‌فرد است.

وی با گرامیداشت نام و یادو سردار شهید کابلی و همه شهیدان، از آنان به عنوان افتخار کشور و میهن اسلامی نام برد که افتخار جهان‌هستند.

استاندار مازندران همچنین از حضور حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه شهر ری هم قدردانی کرد و گفت: خدمات شایانی توسط این عالم ربانی به جامعه و انقلاب و اسلام ارائه شده است که ماندگار خواهد بود.

حسینی‌پور، راه امام و رهبری را در راستای راه عاشورایی و امام حسین(ع) دانست و خاطر نشان کرد: راه عاشورای حسینی را حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد و رهبری در کشور تثبیت و در دنیا تکثیر کردند و اکنون هم نگاه ایشان در صدور انقلاب را با عمق دقت رهبری ادامه دادند.

استاندار مازندران با بیان اینکه رهبری با دوراندیشی خود خط سرخ شهادت و عاشورا را در عمق استراتژیک دشمن به حرکت درآورند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، ممتازترین مدیریت رهبری را در انتشار خط عاشورا و ایجاد جبهه مقاومت در منطقه دارند و هوشمندانه و با مدیریت ممتاز ایستاده است.

وی گفت: روحانیون به عنوان سردمدار حرکت عاشورایی هستند و دشمن به دنبال تضعیف روحانیت و ایجاد شکاف است و با وجود همه نیروهای نفوذی در این راستا سعی بر آن داشت تا به انقلاب ضربه بزند که ناکام‌ ماند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه جوانان‌ ما تحت رهبری و ولی زمان حرکت کرده و می‌کنند، اظهار کرد: امروز در کشور، در اقتدار مشکل نداریم و در اقتصاد مشکل داریم و باید مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی افزود: با همه تلاش‌های ۴۳ ساله در برخی بخش‌ها از جمله اقتصاد تحت نفوذ دشمن رشد خوبی نداشت، و الگوی حکمرانی اسلامی و ایرانی در اقتصاد نهادینه و اجرایی نشد و اکنون الگوی جدید از حکمرانی اسلامی متناسب با شرایط امروز در دستور کار دولت است و در مازندران در امتداد کار دولت بر این اعتقادیم که همه مسائل باید توسط مردم حل شود.

به گفته حسینی‌پور، مجموعه‌ها و باندهایی در مازندران شکل گرفته بودند که سهم خود را حفظ و سهم‌ مردم را فراموش کرده بودند و اکنون با پاکسازی در دستگاه‌ها برای حل مسائل استان تلاش می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: اقدامات جدی در حوزه کشاورزی به عنوان اولویت اصلی مازندران با توجه به آب و خاک و هوای مناسب در دستور کار است و با توجه به اینکه ۱۱ درصد سبدغذایی کشور را در اختیار داریم، باید آن را به ۲۵ درصد برسانیم تا مازندران با ارتباط اقتصادی با کشورهای اطراف خود به مرکز کشاورزی تبدیل شود.

استاندار مازندران گفت: در گردشگری با توجه به نگاه رهبری در جنگل و دریای مازندران می‌توانیم با توجه به ظرفیت‌های استان ۴۰۰ میلیون نفر از شیعیان دنیا را به استان بیاوریم که این‌ مسأله هدف‌گذاری ماست.

حسینی‌پور با بیان اینکه مهمترین برنامه دشمن القای مساله ناتوانی از سوی مسؤولان است، گفت: استراتژی رهبری جهاد تبیین است و از مهمترین مولفه‌های ما در این بخش روحانیون هستند که تریبون در اختیار دارند و دشمن هم در جنگ نابرابر در فضای مجازی سعی دارد تلاش‌ها را وارونه جلوه دهد و روحانیون باید کمک کنند تا ما به عنوان سربازان نظام و ولی فقیه در رکاب رهبری باشیم.

 /۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.