پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| بازگشت نکونام انگیزه بازیکنان تیم نساجی را چند برابر کرد- اخبار استانها – اخبار تسنیم

0

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قائم‌شهر، در رابطه با بازگشت جواد نکونام به تیم نساجی اظهار داشت: یکی از اتفاقات تلخ برای ما خبر جدایی نکونام بود و واقعا از اینکه او به نیمکت تیمش بازگشته خوشحال هستیم و انگیزه‌مان چند برابر شده است و این اقدام وی بهترین خبر برای ما بود.

مدافع مازندرانی تیم نساجی افزود: بنده حدود یک سال است که زیر نظر وی بازی می‌کنم و واقعا پیشرفت را در خودم متوجه شده‌ام و نساجی با حضور وی به سال‌ها ناکامی برای حضور در لیگ برتر، توانست در این رقابت‌ها حضور یابد.

فرجی گفت: مطمئن هستیم که به همراه او در ادامه مسابقات قادر خواهیم بود به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم. هنوز اتفاقات مهمی برای نیم فصل دوم باقی مانده است و با عبور از بدشانسی‌ها یک نساجی مدعی را در ادامه فصل خواهید دید.

مدافع نساجی درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم گفت: با نساجی قرارداد دارم و تمام تمرکزم را روی موفقیت با پیراهن این تیم قرار داده‌ام و دوست دارم در کنار هم‌استانی‌هایم یک فصل موفق را به پایان برسانیم. همانطور که گفتم اکنون با بازگشت نکونام همه از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و تازه کار ما در لیگ شروع شده‌ است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.