پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| اعتبارات پژوهشی پارک‌های فناوری کشور 73 درصد رشد یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  مسعود برومند امروز در مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان ساری با اشاره به اینکه بهترین دانشجویان دانشگاه‌های کشور از مازندران هستند اظهار داشت: این استان موفق با نیروی انسانی مستعد نیازمند توجه بیشتری برای تعالی و نوآوری است.

وی افزود: عنصر توسعه نیروی انسانی است و نیروی انسانی محور توسعه بوده که خوشبختانه مازندران از حیث نیروی انسانی توانمند دارای شاخص‌هایی بوده که موفق در کشور هستند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان با کمک نیروی انسانی مستعد در پارک‌های فناوری نظیر پسماند موثر خواهد بود، تصریح کرد: توسعه صنعت و کشاورزی در مازندران با استفاده از نیروهای موفق در پارک‌های علم و فناوری محقق شده است.

برومند با بیان اینکه یک درصد بودجه پژوهشی ادارات در قالب طرح‌های بزرگ پژوهشی تجمیع خواهد شد گفت: دانشگاه‌ها به عنوان ظرفیت مستعد و توانمند باید در حوزه فن بازار ورود پیدا کنند.

وی با اعلام اینکه تعداد پارک‌های علم و فناوری در دانشگاه‌های استان باید افزایش یابد، افزود: بودجه دانشگاه‌ها 7 درصد ولی بودجه دانشگاه‌ها 11 درصد رشد داشته است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.