پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| اتحاد پلیس با بسیج ضامن امنیت جامعه است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سید محمود میرفیضی امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدرا با سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور اظهار داشت: امروز هر کس که دل در گرو تعالی و سربلندی ایران اسلامی دارد به واقع یک بسیجی در خط امام و ولایت است و امروز شاهد این روحیه و تفکر بسیجی در بین آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان پلیس هستیم.

وی افزود: پلیس با تفکر بسیجی خادم نظام و ملت اسلامی است و بی شک تعامل و اتحاد پلیس با بسیج تضمین کننده امنیت جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: هم اکنون تعامل و اتحاد بین یگان‌های انتظامی، نظامی و بسیج برقرار است و نتیجه این مهم را می‌توان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در عرصه نظم و امنیت اجتماعی، حوادث و وقایع طبیعی و عرصه جنگ نرم شاهد بود.

سردار علی شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور نیز در این دیدار با اشاره به فداکاری، جانفشانی و ایثارگری نیروهای خدوم انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه، گفت: نیروی انتظامی حافظ و مدافع دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر گسترش سطح تعاملات نیروی انتظامی با بسیج، گفت: نتیجه این تعامل که امنیت، آسایش و آرامش در زندگی مردم است آشکار می‌شود.

همچنین سردار میرفیضی با سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز دیدار و گفت وگو کرد.

تدوین دانشنامه دفاع مقدس مازندران

ملکی نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: دانشنامه هشت سال دفاع مقدس در بیش از هزار عنوان شامل اشخاص، شهدا، مسائل فرهنگی و اجتماعی در دست تدوین است.

میرفیضی نیز تبریک هفته بسیج گفت: نیروی انتظامی و بسیج تحت زعامت و رهبری ولی‌فقیه و فرماندهی معظم کل قوا پاسداران جان بر کف ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس شهدا هستند.

در این دیدار ها لوح سپاس و هدایای به رسم یادبود از سوی سردار میرفیضی به فرماندهان سپاه استان اهدا شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.