پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|مسمومیت 110 شهروند کلاردشتی/ علت مشخص نیست

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری کلاردشت، جلسه کمیسیون امنیت با دعوت از سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور ایوب صالحی فرماندار کلاردشت، فرماندهی انتظامی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه‌، رئیس اداره آبفای شهری‌، رئیس شورای شهرستان و برخی از مسئولان در محل فرمانداری شهرستان کلاردشت برگزار شد.

ایوب صالحی با تأکید به اعضای کمیسیون امنیت از آنان خواست تا پس از بررسی‌های صورت‌گرفته نتیجه را به این فرمانداری اعلام کنند.

سلیمانپور، رئیس شبکه بهداشت کلاردشت گفت: تعداد 110 نفر از اهالی این شهر از شب گذشته تاکنون به‌دلیل درد در ناحیه شکم و مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم(عج) کلاردشت مراجعه کردند.

وی افزود: تعداد 110 نفر بر اثر مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که اکثر آنها حالت و وضعیت با اسهال و استفراغ همراه بود که با اضافه کردن کادر پزشکی و درمانی بیشتر مسمومان به‌صورت سرپایی در حال درمان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاردشت گفت: با توجه به اینکه بیماران و مسمومان از مناطق مختلف شهرستان و در گروه‌های سنی متفاوت بوده از مجموعه بهداشت و درمان مازندران در منطقه حضور یافته تا دلیل دقیق این حادثه با انجام نمونه‌گیری شناسایی شود.

 /ش*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.