پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|مجتبی رمضانی: برای بازگشت به نساجی لحظه شماری می‌کنم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، مجتبی رمضانی بازیکن قائم‌شهری تیم استقلال خوزستان امشب پس از شکست تیمش در مقابل تیم نساجی مازندران، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که به قائم‌شهر برگشتم و واقعا دلم برای این هواداران و بازی کردن در ورزشگاه وطنی تنگ شده بود چون سه سال در این ورزشگاه بازی کردم و از تیم نساجی به فوتبال ایران معرفی شدم.

وی در رابطه با گمانه زنی‌هایی که در ابتدای فصل در رابطه با بازگشت او به تیم نساجی مطرح شده بود، گفت: ابتدای فصل صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت من به تیم نساجی شده بود و بنده هم به دلیل علاقه قلبی که به این تیم و هوادارانش داشتم بسیار مشتاق بودم که برای تیم شهرم بازی کنم و در مصاحبه‌های خود نیز این موضوع را اعلام کردم اما شرایط طوری رقم خورد که قسمت نشد تا برای تیم شهرم به میدان بروم.

رمضانی گفت: بنده همه جا گفتم که برای بازگشت به نساجی ثانیه شماری می‌کنم و بسیار علاقمند هستم تا به تیم شهرم و این هواداران خدمت کنم اما بازگشت بنده به نظر کادر فنی و نکونام بستگی دارد.

وی در رابطه با آشتی‌کنان او با هواداران نساجی قبل از بازی، خاطرنشان کرد: هواداران واقعی تیم نساجی هیچ‌گاه به بنده توهین نکردند و در صفحات مجازی و یا تلفنی همیشه به بنده لطف داشتند و من هیچوقت لطف آنها را فراموش نخواهم کرد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.