پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|شهر نکا از فقدان مراکز تفریحی و توریستی رنج می‌برد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سید مهدی احمدی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز اقدامات عمرانی در شهر نکا، اظهار داشت: مدخل ورودی شهر نکا دارای بنای دروازه قرآن خواهد شد که بزودی این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پروژه شهربازی در زمینی به مساحت 27 هکتار در شهر نکا در دست اجرایی شدن است.

شهردار نکا با اشاره به اینکه نکا از نبود مرکز تفریحی و توریستی رنج می‌برد، تصریح کرد: نکا در سالهای آینده یکی از شهرهای زیبای مازندران خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه شهرداری نکا به دنبال منابع درآمدی پایدار است، افزود: باسکول، کارخانه بلوک زنی، کارگاه موزائیک سازی، سنگ شکن و کارگاه تولید سازه‌های بتنی در شهرداری نکا اجرایی شده و منبع درآمدی خوبی برای شهرداری خواهد شد.

وی با اعلام اینکه زیباسازی شهر در دستور کار جدی شهرداری نکا قرار دارد، گفت: نکا تنها شهری در مازندران بوده که بلوار نورانی احداث کردیم و هزینه آن چندین برابر از بلوارهای غیرنورانی است و مردم نکا شایسته خدمات بیشتر هستند.

شهردار نکا با بیان اینکه مبلمان سازی خیابان علمیه نکا پایان یافته است، افزود: بلوار راه آهن نکا نیز در مرحله بعدی برای مبلمان سازی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا در نکا پس از سالها تعطیلی اجرایی می‌شود، گفت: طرح ساماندهی آرامستان نکا با اعتبار 10 میلیارد ریال از حیث فضای سبز و مبلمان تجهیز خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه بسیاری از مدیران ملی و استانی کشور اهل نکا هستند، افزود: شهرداری نکا به دنبال شناسایی و معرفی این شخصیت‌ها برای استفاده از این ظرفیت‌ها در توسعه نکا است.

وی با اشاره به اینکه نکا میزبان جشنواره ملی تمشک شده است، گفت: نکا مرکز پرورش تمشک طبیعی بوده و باید از نعمت طبیعی استفاده کنیم و بزرگ‌ترین جشنواره تمشک جنگلی ایران را بنا کردیم در نکا برپا کنیم.

شهردار نکا با بیان اینکه شهرک شهید عباسپور میزبان برگزاری این جشنواره ملی است، افزود: این جشنواره از 31 خرداد تا دوم تیرماه از 9 صبح تا یازده شب برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه از ساعت 9 صبح 31 خرداد خواهد بود، تصریح کرد: هر شب جشنواره بومی و محلی به صورت زنده برپا و تمبر ویژه جشنواره تمشک رونمایی می‌شود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.