پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|سوداگران مرگ در مازندران دستگیر شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل  به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با دو دستگاه خودروی پژو و زانتیا به شهرستان آمل را داشتند شناسایی کردند.

ثقفی، از توقیف خودروهای متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودروها در مجموع 70 کیلو گرم حشیش کشف شد.

وی از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

وی از مردم خواست برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اطلاع دهند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.