پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مادر شهیدان سیدجلال و سید جمال عسکری آسمانی شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری از شهدای دفاع مقدس به دلیل کهولت سن آسمانی شد و به دیار حق شتافت.

حاجیه خانم شهربانو برادران‌کناری مادر صبور شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری روز شنبه ۳۱ تیرماه و در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه کردو پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشیع پیکر این مادر صبور روز یک‌شنبه یکم مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از حوزه بسیج روبروی آموزش پرورش به سمت گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار برگزار می‌‌شود.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت کردند.

شهید سید جلال عسکری ۲۸ آذر ماه  سال متولد ۱۳۴۷ و در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شهید سید جمال عسکری ۱۹ مهرماه سال ۱۳۴۶ متولد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مریوان و در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.