پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماجرای توسل پدر به پسر شهیدش/شاکرم؛ چشمم به جمال یوسفم روشن شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در دیدار  فرماندهان سپاه کربلای مازندران با وی با بیان اینکه شهدا احتیاجی به ما ندارند، گفت:‌ نیاز است که شهدا در جامعه شناخته شوند از اینکه هدفشان چه بود و چرا رفتند، تا  عاشقان متوجه شوند، از چه طریقی می‌توانند از شهید بهره بگیرند.

 

این پدر شهید مدافع حرم با اشاره به چشم انتظاری چند ساله، با بیان خاطره‌ای افزود:‌ یک روز در کنار سنگ مزار پسر شهیدم ایستاده بودم که شنیدم کسی گفته بود این مزار خالی است و شهیدی در آن نیست، آن روز خیلی دلم گرفت و  از خدا خواستم و به شهید متوسل شدم حتی شده یک تکه استخوان  به تبرک  از حسن برایم  بیاید.

 

 
پدر شهید رجایی‌فر با تصریح بر اینکه راضی به رضای خدا هستم و از این بابت خدا را شاکرم، ادامه داد: وقتی حسن به دنیا آمد دو رکعت نماز شکر خواندم و حال که شهید شد و خبر رجعت پیکرش را آوردند، دوباره دو رکعت نماز شکر خواندم.

این پدر شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، با بیان اینکه چشمم بعد از چند سال چشم انتظاری به جمال یوسفم روشن شد، گفت:‌ از خدای متعال شاکرم که دست رد به سینه ام نزد و پیکر فرزند شهیدم برگشت.

به گفته این پدر شهید،  شهید فقط متعلق به خانواده‌اش نیست و متعلق به همه مردم است.

 

 

به گزارش فارس، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه، سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا  با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید حسن رجایی فر دیدار کردند.

 /۸۶۰۴۱/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.