پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماجرای انفصال از خدمت شهردار هچیرود چیست؟

0

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر انفصال از خدمت شهردار هچیرود دست‌به‌دست در فضای مجازی چرخید. خبری که در آن زمزمه شده بود که شهردار هچیرود طی شکایت یکی از پیمانکاران در شهرداری چالوس حکم انفصال از خدمتش صادر شده است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس، جعفر ردایی شهردار سابق چالوس و فعلی هچیرود طی شکایت یکی از پیمانکاران شهرداری چالوس مبنی بر قصور در پرداخت به موقع مطالبات با صدور رای دو ماه انفصال از خدمت مواجه شد.

در این زمینه شهرداری‌ و شورای‌اسلامی‌ شهر هچیرود طی اطلاعیه رسمی این خبر را  تأیید کرد که در یکی از بخش‌های این اطلاعیه عنوان شده است؛ در طول یک سال گذشته یکی از پیمانکاران شهرداری چالوس با مراجعه به مراجع قضایی مدعی شد که مطالبات خود که مربوط به دوران قبل از تصدی  جعفر ردایی در شهرداری چالوس بوده و منجر به رای دادگاه شده را با تأخیر دریافت داشته و شهردار وقت چالوس (جعفر ردایی) متهم به قصور در پرداخت به موقع مطالبات وی شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است؛ با وجود آنکه دادگاه شعبه ۱۰۵ کیفری ۲ ساری رای بر برائت شهردار وقت چالوس صادر کرد اما پیگیری و اعتراض شاکی منجر به نقص رأی در دادگاه تجدیدنظر و صدور رأی مبنی بر دو ماه انفصال برای وی شده است.

 در ادامه آمده است؛ شورای‌اسلامی‌شهر هچیرود بلافاصله مراتب اعتراض خود را به مراجع قانونی، استانداری، فرمانداری و… اعلام داشته چرا که عقیده داریم این رای مربوط به شهر چالوس بوده و چرا باید شهر هچیرود در این مقطع حساس پایان سال،فصل تحقق بودجه و تنظیم بودجه سال آتی، نیمه‌کاره ماندن پروژهای عمرانی در ماه‌های منتهی به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی، مراحل پایانی طرح هادی شهر و… تاوان بدهد.

با وجود همراهی فرماندار، تشکیل جلسه شورای تامین‌، امکان استمهال اجرای رأی فراهم نشده است، همچنین تلاش‌ها برای جلب رضایت شاکی که موجب مختومه شدن پرونده می‌شده، به دلیل مطالبه وجه و شروط غیر قابل قبول میسر نشده است. 

لذا شهردار داوطلبانه به رأی صادر شده تمکین و از تاریخ اول دی‌ماه از سمت خود کناره‌گیری کرده و شورای شهر هچیرود، علیرضا نصیری معاون شهردار به عنوان سرپرست انتخاب کرد تا نهایتا با پایان مدت دو ماه تعلیق مجددا زمینه برای ادامه کار جعفر ردایی به عنوان شهردار فراهم شود.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.