پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر والیبال| دو برد مقتدرانه هزار و هورسان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود.

تیم لبنیات هراز آمل که با ۱۶ برد و ۴۶ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشت، در ششمین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان شهرداری ارومیه بود.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ میهمان خود را شکست دادند تا به هفدهمین برد خود دست یافته و ۴۹ امتیازی شوند.

تیم لبنیات هزار آمل با کسب این برد برابر شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ودوم، هفدهمین هفته صدرنشینی خود را تدوام بخشید. ازسوی دیگر تیم شهرداری ارومیه در این دیدار سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد تا در هفته‌های آینده برای حفظ جایگاه دهمی خود در جدول تلاش کند.

حسین پورکاشیان، علی یاوری، محمد محبوب عشق‌دوست و بهزاد جهانگیری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در این دیدار که به مدت ۸۸ دقیقه طول کشید و ۶۰۰ تماشاگر داشت، امیرحسین توخته از تیم لبنیات هراز آمل به دلیل کری خوانی کارت زرد دریافت کرد.

مسابقه شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل با یک دقیقه سکوت به احترام مردم غیور استان آذربایجان غربی که شب گذشته دچار زلزله شدند، آغاز شد.

در دومین مسابقه این هفته راه‌یاب ملل مریوان در سالن زاگرس میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر در خانه مغلوب حریف شد. دیدار رفت این دو تیم هم سه بر صفر به نفع رامسری‌ها به پایان رسیده بود و راه‌یاب در مریوان هم موفق به جبران شکست و فرار از منطقه قرمز جدول نشدند.

در این دیدار هورسان رامسر با امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید و چهاردهمین برد خود در جدول لیگ برتر مردان را رقم زد و ۴۱ امتیازی شد.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب هم با ۸ پیروزی و ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

محمدعلی امیدی، اصغر میرزایی، محمدرضا درفش کاویان، جواد مرآتی و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

علیرضا شاه‌علی از تیم هورسان رامسر تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد و ۷۰۰ تماشاگر با حضور در سالن زاگرس نظاره‌گر این دیدار ۱۰۵ دقیقه‌ای بودند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

گیتی‌پسند اصفهان ۳ – پاس گرگان ۲ (۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲)

مس رفسنجان ۳ – شهرداری گنبد یک (۲۵ بر ۱۸، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱)

سایپا تهران ۳ – ایفاسرام اردکان ۲ (۲۵ بر ۲۲، ۱۹ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲)

نیان الکترونیک خراسان صفر – فولاد سیرجان ایرانیان ۳ (۱۵ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۲۵)

راه‌یاب ملل مریوان صفر – هورسان رامسر ۳ (۲۵ بر ۲۷، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

شهداب یزد ۳ – پیکان تهران ۲ (۲۵ بر ۲۳، ۲۰ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳)

لبنیات هراز آمل ۳ – شهرداری ارومیه صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰)

پایان پیام /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.