پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر فوتبال| جدال پرشورهای لیگ به نفع تراکتور تمام شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری دیدار دو تیم پرشور و پرهوادار لیگ پیگیر شد.

نساجی در حالی که چند هفته‌ای را با ناکامی پشت سر می‌گذاشت هفته گذشته سپاهان را در وطنی متوقف کرد و با انگیزه به این دیدار آمده بود.

دو تیم در ابتدا به خوبی یک‌دیگر را کنترل کرده و نساجی فضای لازم را برای بازی سازی به تراکتور نداد اما با گذشت زمان و از اواسط ۴۵ دقیقه اول، تراکتور بر جریان بازی سوار شد و و روی یکی از این همین نفوذها موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

اما این گل حواشی زیادی را نیز به دنبال داشت؛ این گل در ابتدا آفساید اعلام شد ولی بعد از مشورت داور با کمک داور، پذیرفته شد، جو بازی برای لحظاتی متشنج شده و رحمتی قصد خارج کردن تیمش را داشت اما این قائله خاتمه و بازی ادامه پیدا کرد.

در ادامه دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد و نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

اما در نیمه دوم تراکتوری‌ها دو گل دیگر وارد دروازه نساجی کردند تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

ترکیب تراکتورسازی تبریز:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسینی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد، عارف رستمی، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب نساجی مازندران:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید بیگی، امیرمحمد هوشمند، مهرداد عبدی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و علا عباس

سرمربی: مهدی رحمتی

گزارش بازی:

در دقایق ابتدایی بازی اولین حمله بازی به وسیله تراکتور صورت گرفت. پاس گوستاوو به جناح چپ فضای خوبی را در اختیار هاشم نژاد قرار داد و او توپ را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد اما مدافعین نساجی توپ را بلاک و برگشت دادند.

در ادامه نیز، مهدی عبدی خط دفاعی نساجی را به هم ریخت. عبدی با کنترل توپ و دریبل سرپا مدافع نساجی را از مقابل برداشت و به سمت دروازه مظاهری شوت زد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ پاس در عمق آلوز برای هاشم‌نژاد در جناح چپ محوطه نساجی، باعث شکل‌گیری دوئل بین او و حردانی شد و هاشم نژاد بعد از برخورد به زمین افتاد. سرخپوشان اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور نزدیک به صحنه بود و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۲۳ پاس آلوز در فضای خوب و روی خط محوطه نساجی به خیمنز رسید و او با شلیک سنگین پای راست دروازه مظاهری را هدف گرفت اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما دقایق پایانی بازی، ضربه خطا پشت محوطه تراکتور برای نساجی به دست آمد و محمدرضا آزادی پشت توپ قرار گرفت. ضربه پرقدرت آزادی از فاصله تقریبا زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه، ارسال صابر حردانی از جناح راست و نزدیکی‌های محوطه به محمدرضا عباسی در تیر دورتر رسید. عباسی با یک پرواز بلند خودش را به توپ رساند اما ضربه سر او بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۰ این دیدار، ضد حمله سریع تراکتور از جناح چپ و با نادری شروع شد. او به سرعت وارد محوطه شد و با پاس کاتبک توپ را به آلوز در بیرون محوطه رساند. ریکاردو با یک بغل پای زمینی دروازه رشید را هدف گرفت اما مظاهری توپ را درازکش به آغوش کشید.

در ادامه خطای شجاع خلیل زاده روی قوس محوطه تراکتور روی محمدرضا آزادی یک ضربه ایستگاهی در موقعیت خطرناک به نساجی داد. فرشید اسماعیلی پشت ضربه قرار گرفت اما شوت او به دیوار دفاعی برخورد و برگشت.

در دقیقه ۷۵ این بازی، بهترین موقعیت نساجی در نیمه دوم با فاصله کمی از دست رفت. محمدرضا عباسی با از پیش رو برداشتن یک بازیکن و نفوذ از جناح چپ محوطه توپ خودش را به تیر دور و برای آزادی فرستاد و محمدرضا با پرتاب خود خودش را به توپ رساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل اول تراکتور در دقیقه ۳۰ روی یک صحنه عجیب به ثمر رسید که حواشی زیادی را در بر داشت. پاس در عمق و نفوذ عارف رستمی او را وارد محوطه نساجی کرد و او هم با پای چپ ضربه‌اش را راهی دروازه رشید کرد اما او با دست چپ توپ را دور کرد. توپ دفع شده به گوستاوو رسید و او کار راحتی برای باز کردن دروازه خالی داشت.

اما در دقیقه ۷۷ تراکتور به گل دوم رسید. ریکاردو آلوز با یک پاس در عمق دقیق، محمد نادری را از جناح چپ راهی محوطه نساجی کرد و او هم با نفوذ و رسیدن به ۶ قدم با پاس در عرض عارف رستمی را مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم با یک بغل پا اختلاف را به دو گل رساند.

در دقیقه ۸۷ گل سوم تراکتور توسط یک مازندرانی به ثمر رسید. ارسال بلند کرنر آلوز از جناح راست روی خط شش قدم و تیر دورتر به شجاع خلیل زاده کاپیتان پیش تاخته تراکتور رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، توپ را از بین پاهای مظاهری وارد دروازه کرد.

اما مهمترین حاشیه این دیدار تصمیم بحث برانگیز داور بازی در صحنه گل اول تراکتور بود‌.

 بعد از ورود توپ به دروازه، داور به کمکش نگاه کرد و وقتی او از پرچمش استفاده کرد گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه داور به سمت او رفت و با کمک خودش صحبت کرد و نقطه وسط زمین را نشان داد و گل را تایید کرد.

این موضوع باعث شد نیمکت نساجی به شدت معترض شود و رحمتی به تیمش اشاره کرد که از زمین بیرون بیایند. در ادامه درگیری‌ها فروکش و بازی ادامه پیدا کرد.

از دیگر حاشیه این دیدار اخراج بازیکن خوش تکنیک تراکتورسازی تبریز بود. دقیقه ۹۳ داور به کنار خط آمد و بعد از صحبت با داور چهارم به سمت آلوز رفت و به او کارت قرمز مستقیم نشان داد و مشخص نشد علت این اخراج چه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، باید صبر کنیم و ببینیم نساجی چه زمانی به خودش خواهد آمد و در انتهای فصل حسرت این امتیازات از دست رفته را نخرد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.