پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر فوتبال | تساوی فینالیست‌های جام حذفی در اراک

0

خبرگزاری فارس مازندران  ـ سرویس ورزشی| لیگ برتر فوتبال کشور بعد از یک ماه وقفه از سر گرفته شد و مجدد شور فوتبالی به هواداران تیم‌ها بازگشت.

نساجی و آلومینیوم که همین چند روز پیش در فینال جام حذفی رقابتی جذاب داشتند باری دیگر به مصاف هم رفتند. این دو تیم که در فینال جام حذفی به مصاف هم رفته بودند و در نهایت نساجی مازندران به قهرمانی رسیده بود، امروز در بازی برگشت لیگ به تساوی بدون گل رسیدند.

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی (امیر نوری در دقیقه ۵۸)، علیرضا نقی زاده (میثم مجیدی در دقیقه ۸۵ )، محمد علینژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات ( نیما درودی در دقیقه ۶۸ )، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری (مرتضی منصوری در دقیقه ۵۴)، مهدی جان ملکی، ایوب کلانتری(مسعود شجاعی در دقیقه ۸۵)، مهدی نظری (کریم اسلامی در دقیقه ۶۵)، حامد شیری، صابر حردانی (رضا جعفری در دقیقه ۶۴)، مهرداد عبدی، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و محمد قربانی (سعید غلامعلی بیگی در دقیقه ۶۸)

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ میزبان نساجی مازندران بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته جالب اینجاست که دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در ساری و در استادیوم شهدای ساری به پایان رسیده بود.

در این دیدار موقعیت چندانی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون به پایان رسید.

از نکات حاشیه ای این دیدار میتوان به برخورد نامناسب هواداران اراکی به تیم نساجی اشاره کرد که چهره زشتی را به ورزشگاه داده بود.

آلومینیوم با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

نساجی نیز با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.