پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر فوتبال ایران| باخت سنگین نساجی، پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کرد!

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با شکست سنگین نماینده مازندران همراه بود.

 این بازی تماشایی در پایان نیمه اول با برتری سه بر یک شاگردان یحیی گل محمدی تمام شد. در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر یک بازی را به پایان برسانند و قهرمان نیم‌فصل شوند.

داور: علی صفایی

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان

کارت زرد: میلاد سرلک از پرسپولیس/ ایوب کلانتری از نساجی

گل: گئورگی گولسیانی(۷) و محمد عمری(۲۱ و ۳۳) برای پرسپولیس/ ایوب کلانتری(۱۰) برای نساجی

ترکیب پرسپولیس:‌ علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیل‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی(۳۹- وحدت هنانوف) وحید امیری و مهدی ترابی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حامد شیری، صابر حردانی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

بازی با حملات دو تیم آغاز شد و پرسپولیس خیلی زود صاحب پنالتی شد تا گولسیانی بازیکن سابق نساجی، سرخپوشان را پیش بیندازد.

درست چند دقیقه بعد شوت ایوب کلانتری به سر وحید امیری خورد و بیرانوند هم اشتباه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه نوبت به اشتباه کردن همتای بیرانوند رسید. علیرضا حقیقی در دادن پاس به یار خودی اشتباه کرد و محمد عمری با توپ ربایی بسیار زیبا و شوت دقیق پرسپولیس را پیش انداخت.

این پایان کار نبود و در یک ضد حمله عالی که از سوی بیرانوند شروع شد و پاس دقیق سعید صادقی را به همراه داشت محمد عمری با دریبل کردن حقیقی گل دوم خود و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل شاگردان حمید مطهری به پایان برسد.

در نیمه دوم پرسپولیس، تیم برتر زمین بود و بارها تیم حمید مطهری را اذیت کرد.

در بین سرخپوشان مهدی ترابی تاثیرگذارتر از سایرین کار کرد و روی گل‌ها تاثیر داشت اما اخراج او در دقیقه ۶۱ همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

ترابی به خاطر درگیری با بازیکن حریف و به کار بردن الفاظ ناشایست از داور بازی کارت قرمز مستقیم گرفت.

اما چهره شاخص نیمه دوم دانیال اسماعیل فر بازیکن مازندرانی پرسپولیس بود که در دقایق ۵۱ و ۵۸ دو بار دروازه نساجی را باز کرد تا سرخپوشان به پرگل ترین بازی فصل خود دست پیدا کنند.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و مقتدرانه صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر شد.

پرسپولیس در شرایطی امروز برابر نساجی قائمشهر قرار گرفت که 6 بازیکن این تیم اصالتی مازنی داشتند. به عبارتی پرسپولیس مازنی‌تر از نساجی قائمشهر در این بازی بود.

امید عالیشاه، سعید صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعلی‌فر، مهدی عبدی و فرشاد فرجی شش بازیکن عضو پرسپولیس هستند که اصالتی مازنی دارند تا از این حیث اتفاقی جالبی را شاهد باشیم.

نکته جالب اینجاست که تعداد مازندرانی‌های تیم تهرانی بیشتر از مازندرانی‌های نساجی بود.

به گزارش فارس، نساجی با این شکست سنگین با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

  /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.