پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغو تعطیلی دستگاه‌های خدمات‌رسان مازندران در نوروز امسال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد؛ امسال تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی برای تامین نیازهای مسافران نوروزی در مازندران پای کار آمده‌اند.

وی گفت: ستاد سفرهای نوروزی وظیفه تسهیل‌گری و آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز مسافران نوروزی را بر عهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امسال طرح فرهنگی ویژه‌ای برای معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد استان مازندران در ایام نوروز اجرایی خواهد شد.

سلگی گفت: ِبخش‌های مردمی و دولتی مازندران در نوروز امسال خدمات‌دهی به مسافران نوروزی این استان را وجهه همت خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان مازندران در نوروز امسال تعطیلی ندارند و به صورت شبانه روزی در خدمت مهمانان نوروزی این استان هستند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد: با تشکیل تیم‌های ارزیابی چگونگی خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به مسافران نوروزی مازندران رصد خواهد شد.

سلگی با بیان اینکه امسال بدستور استاندار مازندران مسافران نوروزی این استان دغدغه اسکان ندارند ،افزود: تمامی فرمانداران استان برای آماده سازی ظرفیت اسکان مسافران در شهرستان‌ها بسیج شدند.

وی، این دیار را قطب گردشگری کشور دانست و افزود: با تدوین سند چشم‌انداز گردشگری و با همت دولت، مازندران به قطب گردشگری جهان اسلام تبدیل خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به رسالت خطیر مدیران در عرصه خدمت‌رسانی، خاطرنشان کرد: جهت گیری فعالیت های مدیران باید تامین رفاه و آسایش مردم باشد و رویکرد دولت سیزدهم در این راستا است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.