پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغزندگی و کاهش دید در محورهای مازندران/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از لحاظ وضعیت جوی نیز سطح محورهای مازندران به‌صورت مقطعی لغزنده بوده و ارتفاعات استان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: براساس برنامه تردد خودروها روز جمعه در محورهای هراز و کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

قدمی یادآور شد: بحث اعمال ممنوعیت ماشین‌های سنگین در محور هراز نیز از فردا در دستور کار قرار دارد.

وی  با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: معمولا احتمال سقوط ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که در زمان بارندگی احتمال آن بیشتر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان یادآور شد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.