پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم شفاف‌سازی هزینه‌کرد اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومانی کرونا در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند تخصیص اعتبار کرونایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران عادلانه نیست.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از مدافعان سلامت افزود: در کنار حمایت از تلاشگران عرصه سلامت باید در مورد تامین امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی استان تلاش شود.

حاجی‌پور توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا در مازندران را سبب ایجاد تعادل در برنامه ستاد مقابله با کرونا و تحقق اهداف محوری آن دانست و افزود: نگرانی در خصوص عدم نگاه واحد به ظرفیت‌ها و بسترهای نیازمند همدلی و هم‌افزایی در مراکز بهداشتی درمانی مازندران جدی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس در حل مشکلات دستگاه‌های مسؤول در روند کنترل ویروس کرونا گفت: شفاف‌سازی در مورد چگونگی مصرف اعتبارات کرونایی مازندران مطالبه جدی مجمع نمایندگان استان از مسوولان اجرایی مربوطه است.

حاجی‌پور همچنین با اشاره به واقعه مهم ۶ بهمن شهر هزار سنگر در روند حرکت انقلاب اسلامی بر لزوم ایجاد یادمان این حادثه تاریخی و شهدای جنگل تاکید کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.