پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم ارتقای سطح کیفی انتقال مواد درسی در شبکه آموزش

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، منتخبان مردم بابل  و قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس یازدهم در دیدار با مدیر شبکه آموزش سیمای رسانه ملی مشکلات و تنگناهای ارتباطی دانش آموزان با این شبکه را در ایام کرونا مورد بررسی قرار دادند.

 ‏علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل در این دیداربا اشاره به اهمیت کار شبکه آموزش در جلوگیری از قطع زنجیره ارتباط دانش‌آموزان با مدارس به عنوان کانون علم و فرهنگ بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات این زنجیره تأکید کرد.

وی همکاری نزدیک و تنگاتنگ وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ارتباطات و رسانه ملی را در پویایی و پیشرفت حوزه علم و دانش را مهم و مؤثر دانست و خواستار بهره‌گیری بیشتر از فناوری روز در کارآمدسازی دستگاه تعلیم و تربیت شد.

در ادامه کیوان مرادیان منتخب مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در این دیدار بر لزوم ارتقای سطح کیفی انتقال مواد درسی در شبکه آموزش و بهره‌گیری از تجربیات کشورهای پیشرو در این عرصه تأکید کرد.

 ‏به گزارش فارس؛ دکتر احمدی مدیر شبکه آموزش سیما نیز با تقدیر از پیگیری و همت منتخبان جدید مجلس در شناسایی و رفع دغدغه‌های حوزه آموزش و پیشرفت علمی کشور از چگونگی فعالیت شبکه متبوع در انتقال یافته‌های آموزشی به دانش آموزان و رفع مشکلات ارتباطی آن گزارشی ارائه کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.