پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسین فرهیدزاده امروز در نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان مازندران که در سالن همایش‌های بانک صادرات برگزار شد، اظهار کرد: تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات عدیده حوزه تولید، گفت: مهم‌ترین موضوع حمایت از تولیدکنندگان و افزایش تولید است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: تعادل بین حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده باید رعایت شود، به این دلیل که برخی تولیدکنندگان مشکلاتی در برخی حوزه‌ها به‌ویژه مسائل ارزی دارند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اشاره به اینکه نگاه ‌ما به قیمت‌گذاری دستوری نیست، اضافه کرد: دوره اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم و بازار باید با عرضه و تقاضا تنظیم شود.

فرهیدزاده با تاکید بر ضرورت توجه به ساختارهای مردم‌نهاد، خاطرنشان کرد: در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید تسهیل‌گر باشیم و برای برطرف ساختن مشکلات تولیدکنندگان اهتمام جدی داریم.

وی یادآور شد: قانون حقوق مصرف‌کننده در سال ۸۸ مصوب شد که به الزام اجرا و توسعه حقوق مصرف‌کنندگان در بستر جامعه کمک می‌کند.

معاون وزیر صمت گفت: حقوق مصرف‌کننده باید در کیفیت، آگاهی، شبکه دسترسی به کالا و خدمات، قیمت مناسب و سایر تعریف و تامین شود که اجرایی شدن هرچه مطلوب‌تر آن دنبال می‌شود‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.