پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قول رفع کامل مشکل قطعی شبانه آب در قائمشهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در واکنش به گزارش فارس با عنوان گلایه‌های مردمی از قطعی شبانه آب در قائمشهر جوابیه‌ای را برای این رسانه ارسال کرده است که این رسانه نیز مطابق بر ماده ۲۳ قانون مطبوعات آن را منتشر می‌کند.

در جوابیه‌ای که از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران ارسال شده، آمده است؛آب شرب مورد نیاز مردم شهرستان قائمشهر فقط از طریق چاه  تأمین می‌شود که با کاهش میزان بارش‌های اخیر و افزایش دمای هوا، میزان آبدهی چاه‌ها افت کرده  لذا برای تأمین آب و ایجاد فشار مناسب در ساعات اوج مصرف، ذخیره‌سازی شبانه اجتناب‌ناپذیر است، در همین راستا در خیابان تهران که در بالادست شهر قرار دارد و افزایش میزان مصرف آب در روزهای گرم سال به ویژه زمان حضور مسافران، شاهد افت فشار شبانه در شبکه توزیع هستیم.

*واحدهای بسیار محدودی با قطعی احتمالی آب مواجه هستند

در ادامه این جوابیه آمده؛ البته تعداد کمی از مشترکان شهر (کمتر از یک درصد مشترکان) با کاهش فشار آب در ساعاتی از نیمه‌شب روبرو می‌شوند که از این تعداد نیز واحدهای بسیار محدودی که مخزن ذخیره آب خانگی ندارند با قطعی احتمالی آب مواجه هستند.

*رفع مشکل قطعی آب با  طرح ویژه آبرسانی قائمشهر 

ضمن عذرخواهی و قدردانی از صبوری مشترکان گرامی ساکن خیابان تهران، این نوید را به آنها می‌دهیم که با اجرای طرح ویژه آبرسانی شهر قائمشهر که تنها طرح ویژه وزارت نیرو در استان مازندران محسوب می‌شود در آینده‌ای نزدیک، شاهد افزایش منابع تأمین و اصلاح خطوط آبرسانی اصلی شهر و رفع کامل این مشکل خواهیم بود.

*زمان دقیق رفع مشکل قطعی آب مشخص نیست

به گزارش فارس، در این جوابیه، وعده رفع کامل مشکل قطعی آب از سوی مسؤولان آب و فاضلاب استان مازندران به ساکنان خیابان تهران داده شده و این نکته مثبتی است اما زمان رفع این مشکل در جوابیه، آینده‌ای نزدیک ذکر شده که مشخص نیست چه زمانی این مشکل حل می شود و مردم از این شرایط سخت رهایی می‌یابند.

انتظار می‌رفت زمان دقیق رفع مشکل، برای پاسخ به مطالبه و گلایه‌های مردم خیابان تهران شهرستان قائمشهر که در این رسانه منتشر شده است از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مشخص می‌شد، ضمن اینکه خبرگزاری فارس پیگیر مشکل و مطالبه مردم تا رفع کامل آن خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.