پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قوانین مجلس یازدهم جنبه حمایت از اقتصاد و مهار تورم دارد

0

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: آنچه که مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته در رابطه با تولید بر آن تاکید کردند، اصل اساسی در علم اقتصاد یعنی تولید است. 

وی با بیان اینکه عملا باید به تولید توجه کنیم، افزود: تبعات تولید اشتغال و وفور کالا همان ارزانی کالا است که در این صورت بیماری‌های اقتصاد ازجمله تورم، رکود و نرخ پایین سرمایه‌گذاری و اشتغال را درمان می‌کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با بالا رفتن نرخ رشد سرمایه‌گذاری، نرخ اشتغال ، درآمد سرانه بالاتر به معنای رفاه مردم بیشتر در نهایت امید به زندگی و سایر مسائل اجتماعی خواهد بود. 

شریعتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از یک دهه بر بحث تولید تاکید دارند، نشان‌دهنده این است تولید باید تقویت شود، اظهار کرد: امسال وقتی تولید تقویت می‌کنید به معنای مبارزه با تورم است. 

وی با تاکید بر اینکه توجه به شعار سال به اقتصاد ملی کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: هرکه به منافع ملی معتقد است باید در این مسیر حرکت کند و در این راستا مجلس شورای اسلامی هم نظارت‌‌ها را در دستور خواهد داشت. 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین مجلس یازدهم جنبه حمایت از سیاست‌های اقتصادی و مهار تورم دارد و در این راستا بحث نظارت‌ها را به‌صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.