پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمان جودوی جهان: سخنان رهبر انقلاب موجب دلگرمی و آرامش ورزشکاران است

0

یاشار روح الله‌زاده قهرمان جودوی جهان در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب به خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: دیدار ایشان از نزدیک برای بنده بسیار فوق العاده بود و یک حس غرور به بنده دست داد.

وی افزود: صحبت‌ها و رهنمودهای ایشان هم مثل همیشه نشان از حمایت قاطع از قهرمانان و ورزشکاران داشت و این نکته مهمی است.

قهرمان جودوی ایران با بیان اینکه اولین بار بود که این افتخار نصیب بنده شد و رهبر انقلاب را از نزدیک دیدم و از این بابت خیلی خوشحالم،‌گفت: قطعا فرمایشات ایشان در روحیه ورزشکاران موثر است و باعث انگیزه بیشتر خواهد شد، چون همیشه دغدغه ورزشکاران را دارند و از شرایط کاری و مسکن و به صورت کلی از آینده قهرمانان صحبت می‌کنند و این باعث دلگرمی است.
 

این قهرمان مازندرانی با بیان اینکه قطعا توکل بر خدا و ائمه اطهار باعث آرامش قلبی و کاهش استرس و فشار مسابقات خواهد شد، تصریح کرد: نصیحت‌ها و سخنان رهبری عزیز هم همیشه گوشه ذهن ما است و باعث دلگرمی و آرامش ورزشکاران خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که، مهمترین نکته یا درسی که از دیدار با رهبری گرفتید چه بود، گفت: به نظرم «ورزش قوی برای ایران قوی» که فرمایش ایشان بود می‌تواند مهم‌ترین نکته و درس باشد چون اهمیت ورزش را می‌رساند و نگاه ویژه رهبری به ورزش و ورزشکاران را نشان می‌دهد و اگر ورزش جدی گرفته شود، بدون شک ایرانی قدرتمندتر خواهیم داشت.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.