پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمانی ساری در لیگ برتر شنا آب‌های آزاد + فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر؛ مسابقات لیگ‌برتر آب‌های آزاد قهرمانی مازندران در بندر امیرآباد بهشهر برگزار شد و تیم‌های ساری، نوشهر و قائمشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

سیدجواد قاسمی رئیس هیأت شنای استان مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت: مرحله نخست لیگ آب‌های آزاد استان مازندران به میزبانی بهشهر در بندر امیرآباد برگزار شد.

قاسمی افزود: در این مسابقات ۱۰ شهرستان در غالب ۱۵ تیم در رده‌های مختلف سنی حضور پیدا کردند.

رئیس هیأت شنای استان مازندران از رده‌های برگزار شده گفت و بیان کرد: نفرات برتر رده ۱۴ تا ۲۴ سال، به مسابقات لیگ آب‌های آزاد کشور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: رده زیر ۱۴ از ۱۲ تا ۱۴ سال شروع شده که این‌ها حکم استعدادیابی و جشنواره را در این مسابقات داشتند.

قاسمی افزود: یک رده دیگر هم برگزار کردیم که این رده از ۲۵ تا بالای ۷۰ سال بود که نفرات برتر این رده هم به مسابقات کشوری که ماه آینده در لرستان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

وی از نفرات شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها گفت و بیان کرد: تعداد نفراتی هم که شرکت کردند در رده زیر ۱۴ سال ۱۵ نفر بودند، در رده ۱۴ تا ۲۴ تعداد ۲۵ نفر شرکت کردند و در رده سنی ۲۵ تا ۷۰ سال ۴۵ نفر شرکت کننده داشتیم که جمعا ۸۵ شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیأت شنای استان مازندران از ادامه این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: این لیگ در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله دوم و سوم در ماه های آینده تا قبل از شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

 

  / ۸۶۰۵۹/ح

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.