پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطع گاز 5 هزار ویلای خالی از سکنه پر مصرف در مازندران

0

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران امروز درباره وضعیت مصرف گاز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مصرف گاز در استان مازندران از ۳۵ میلیون مترمکعب گذشت که نسبت به روز گذشته ۱۵ درصد افزایش داشت.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مصرف متعارف، افزود: انتظار داریم مردم در این زمینه با ما همکاری کنند و فقط موضوع مهم اینکه شعله‌های اضافی را خاموش کرده و دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت کنند، اگر مردم رعایت نکنند ما مجبور به محدود کردن گاز صنایع تولیدی هستیم.

مایلی رستمی با هشدار قطع گاز پرمصرف‌ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تذکر و اخطارها به این مهم توجه شود البته مشترکان با مصرف متعارف هم پاداش می‌گیرند.

وی با اشاره به تداوم پایش‌ها در راستای مدیریت مصرف، تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش از ۵ هزار ویلای خالی از سکنه پُرمصرف در استان قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: در این زمینه قطع گاز ادارات دولتی، بانک‌ها و ادارات غیردولتی هم که در روزهای تعطیل اقدام به مصرف گاز می‌کنند، قطع می‌شود و این پایش‌ها روزانه کماکان ادامه دارد.

مایلی رستمی با تاکید بر اینکه حتی اگر یک مترمکعب ذخیره شود برای ما ارزشمند است، گفت: نمی‌خواهیم مثل سیگار، گاز را دود هوا کنیم؛ هزینه سنگینی برای شرکت گاز دارد.

وی یادآور شد: درست است باتوجه به یارانه دولت مصرف گاز برای مردم ارزان بوده اما نباید اسراف کنیم بلکه باید مدیریت مصرف را مدنظر داشته باشیم‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/ض


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.