پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطعی برق و آب در ۶ روستای ساری از جمله در چهاردانگه

فرماندار ساری گفت: ۶ روستا در منطقه علمدارده، کلیجانرستاق و چهاردانگه با قطعی برق مواجه هستند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، احمد حسین زادگان درباره خسارت های طوفان اخیر اظهار داشت:‌ در طوفان صبح جمعه ۲۱ روستا خسارت دیدند و عمده خسارت ها مربوط به خسارت های ساختمانی و از نوع سقف است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال ارزیابی میزان خسارت های توفان هستیم، افزود:‌ بخش دیگری از خسارت ها هم مربوط به خدمات زیرساختی مثل آب و برق است و عمده روستاهای خسارت دیده این حوزه هم در بخش کلیجانرستاق قرار دارند.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه طوفان باعث خرابی شبکه های برق، شبکه توزیع و ترانس های برق شد، گفت:‌ با استفاده از ظرفیت ادارات برق شهرستان ساری و همچنین بخش خصوصی، این معایب برطرف شدند و فقط ۶ روستا در منطقه علمدارده، کلیجانرستاق و چهاردانگه با قطعی برق مواجه هستند و در تلاش هستیم تا پایان امروز، مشکل این روستاها را برطرف کنیم و طولانی شدن قطعی برق هم به دلیل خسارت هایی است که به شبکه برق ۲۰ کیلو ولت منطقه وارد شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه کمبود آب در روستاها به دلیل قطعی برق است، تصریح کرد:‌ ساختمان برخی واحدهای دامی و مرغداری ها هم خسارت دیدند ولی گزارشی از خسارت باغی نداریم.

 

حسین زادگان با بیان اینکه بخشی از سردهنه های سنتی زراعی آسیب دیده اند، ادامه داد: خسارت های ایجاد شده به دلیل وجود درختان کهنسال در مسیر تیرهای برق است.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل بخشی از مناطق طوفان زده فقط قطعی برق و آب است و منطقه بحرانی نداریم. فرماندار ساری گفت: خسارت های طوفان پس از برآورد، اعلام می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.