پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطار پیشرفت انقلاب اسلامی توقف ناپذیر است/ عصبانیت استکبار از عملگرایی دولت سیزدهم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جریان انقلاب مازندران بمناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: پیشرفت خیره کننده انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استکبار جهانی را نگران کرده است.

وی با تاکید بر عزم قاطع نظام اسلامی برای اعتلای کشور در ابعاد گوناگون افزود: رویدادها و تحولات ۴۴ سال گذشته کشور مبین اراده قوی نظام اسلامی در پی ریزی جامعه تحول‌خواه و آرمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برغم تشدید دشمنی‌ها و کینه‌توزی بی پایان استکبار علیه انقلاب اسلامی، قله‌های پیشرفت آرمانی در دسترس است.

سلگی، انقلاب اسلامی را پیشتاز عرصه‌های ماندگار و جاودان سعادتمندی و افتخارات معنوی دانست و افزود: تجربه مدیریت موفق انقلاب اسلامی نشان داد که قطار پیشرفت در نظام اسلامی توقف ناپذیر است.

وی با ارائه تحلیل جامع از تحولات و راهبردهای مدیریتی کشور از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اظهار کرد: واگرایی و انفعال تفکر لیبرالی در مقاطعی از دوران مدیریتی در کشور روند حرکت شتابان انقلاب بسوی قله‌های پیشرفت را کند کرده است.

وی دولت سیزدهم را عملگرا و دارای ایدئولوژی مفهومی بر بستر آرمان‌های انقلابی دانست و افزود: دولت سیزدهم با رشد فرآیندهای حکمرانی در مسیر پیشرفت و بالندگی استکبار را عصبانی کرده است.

معاون استاندار مازندران گفت: خدمات‌رسانی بی‌منت و بی وقفه از شاخصه های آشکار دولت سیزدهم است.

وی گفت: دولت سیزدهم در یکسال ونیم گذشته شرایط ناگوار کشور در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را بهبود و ارتقا بخشید.

سلگی تصریح کرد: حوزه فرهنگ عرصه تعالی بخش انقلاب در گام دوم است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای ارائه الگوهای ماندگار در حوزه فرهنگ اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید با جدیت بر مبانی اعتقادی و دینی، مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه همت خود قرار دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.