پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرارگاه جهش تولید کشاورزی در مازندران راه اندازی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی عصر پنجشنبه در جلسه برنامه دستگاه‌ها برای تحقق جهش تولید با بیان اینکه مشکلات کشور با تکیه بر درون قابل حل است و قطعاً راه حل داخلی برای حل مسائل وجود دارد، به تشکیل قرارگاه جهش تولید در بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این قرارگاه جهش تولید است.

وی با عنوان اینکه دولت برای تحقق جهش تولید تصمیمات را باید به استان و استانداران واگذار کند زیرا موانع تولید در اجرا و قوانین مشخص بوده و باید برای رفع آن گام برداشت، افزود: مجلس جدید قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر مردم را رفع کند.

فرمانده سپاه کربلا باعنوان اینکه نساجی قائمشهر دو سال قبل با هزینه‌های بسیار کمتر قابل تجهیز بود اما به دلیل قوانین دست و پاگیر این مسئله محقق نشد، افزود: برای جهش تولید حمایت استانداری لازم است تا به این هدف برسیم.

سردار بابایی با تاکید براینکه برای جهش تولید باید ورود انقلابی داشته باشیم، ادامه داد: میانگین تولید گندم سه تن در هکتار بوده اما با کار دانش بنیان این میزان به ۱۵ تن رسیده است.

وی کشاورزی را محور توسعه برشمرد و گفت: برای جهش تولید در بخش کشاورزی برنامه ریزی کنیم و محصولاتی نظیر برنج، کلزا، گوشت قرمز، شیلات، ماکیان و ماهیان هدف هستند و از نمایندگان انتظار داریم با جدید جلوی قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر را بگیرند.

وی با بیان اینکه نهضت و جهش تولید در بخش کشاورزی را راه اندازی کردیم، افزود: باید با کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی و تصمیمات استانی این برنامه را محقق کنیم.

کد خبر 4947281
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.