پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدرت نظامی ایران بازدارنده است/ روایت نصیرزاده از تلاوت قرآن در کابین هواپیمای جنگنده

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در اردوگاه کوهستان کلاردشت مازندران، خطاب به دانشجویان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی در نیروی هوایی اظهار کرد: در دانش هوایی همه تخصص‌های مختلف در کنار هم جمع می‌شوند تا یک کار موفق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ اگر اتفاق بدی می‌افتاد همه ناراحت و اتفاق خوبی می‌افتاد همه با هم خوشحال می‌شدیم، افزود: بهترین و لذت‌بخش‌ترین لحظات زندگی من زمانی بود که با امیر خلیلی در کابین هواپیمای جنگنده می‌نشستیم و وی مداوم قرآن تلاوت می‌کرد، اصلا چیزی به نام ترس وجود نداشت؛ اصلا نمی‌دانستیم که ترس به چه معناست و در دانشجویان نیروی هوایی ارتش هم نباید چیزی به‌نام ترس وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در زمان جنگ برای ماموریت‌ها و نبردهای هوایی با هم به رقابت می‌پرداختیم، خاطرنشان کرد: برای رفتن به صحنه نبرد یکدیگر را کنار می‌زدیم چرا که تامین امنیت برای ما لذت بخش بود؛ به نظرم لذت‌بخش‌ترین شغل در آن زمان شغل ما بود چون کارمان تامین امنیت بود، ما جز به این امر به چیز دیگری فکر نمی‌کردیم.

نصیرزاده با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی اگر روزی عراق موفق می‌شد در خلیج فارس کشتی ما را بزند آن روز بدترین روز ما بود، بیان کرد: همه‌جور کار انجام می‌شد تا با شوق و شور و با انگیزه بالا جلوی این اتفاقات در جنگ گرفته شود.

وی با بیان اینکه پوشیدن لباس نیروی هوایی فقط یک شغل نیست بلکه هدف اصلی تامین امنیت برای کشور است، خاطرنشان کرد: شهدای نیروی هوایی با روحیه، انگیزه و با تخصص و تعهد بودند و این امر هیچ وقت نمی‌گذارد تا انسان ناامید شود.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: یکی از ترفندهای دشمن در دنیای امروزی با ابزار فضای مجازی ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان است، یک نظامی نباید در هیچ شرایطی ناامید شود و یاس بر او غلبه کند و در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی چیزی به نام ترس وجود ندارد و ما همیشه در حال پیشرفت هستیم و توان نظامی ما بازدارنده است.

نصیرزاده خطاب به دانشجویان با بیان اینکه با داشتن روحیه و انگیزه خداوند حتما درهای خوبی در مسائل مادی و معنوی به روی شما خواهد گشود، بیان کرد: اگر بار دیگر به سال 61 برگردم تا شغلی را انتخاب کنم باز هم همین شغل را انتخاب می‌کنم با وجود اینکه مسائل مادی برای من به همراه نداشته است اما من از این شرایط راضی‌ام و صدها بار دیگر هم در همین راه قدم بر می‌دارم.

وی در پایان با بیان اینکه بدانید که مسیر خوبی را انتخاب کرده‌اید، گفت: همیشه با همین انگیزه و روحیه باشید و آن را تا پایان خدمت حفظ کنید.

 /86031/غ/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.