پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قاتل خاموش درنکا 2 قربانی گرفت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”هادی نصیری” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پي  کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ دو نفر در امامزاده 5 تن در منطقه جنگلی هزار جریب، ماموران پاسگاه انتظامی استخر پشت این فرماندهی سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، دو جوان حدوداً 25 ساله پس از اجاره یک اتاق برای استراحت به علت سرد بودن هوا برای گرم کردن اتاق اقدام به روشتن کردن ذغال و قراردادن آن در اتاق در بسته کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ، اظهار داشت : با توجه به بسته بودن درب و پنجره اتاق این دو جوان به علت استنشاق گاز منوکسید کربن دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با حضور عوامل پزشکی قانونی اجساد با هماهنگی قضائی به مرکز پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد .

سرهنگ نصیری با هشدار به خانواده ها و شهروندان به آنان توصیه کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و برودت هوا در مناطق کوهستانی و جنگلی، شهروندان  برای گرم کردن اتاق ها مراقب باشند تا دچار سانحه نشوند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.