پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: پیشنهاد امین زندگانی برای همکاری در یک حرکت خیر خواهانه/این سه دقیقه را حتما ببینید

0

مهدی زمانپور کیاسری، هنرمند و مستندساز برجسته چهاردانگه ای کشور در در اقدامی خیرخواهانه پویشی را برای کمک به مردم محروم شهرستان فهرج استان کرمان را شروع کرده که اتفاقا دستمایه ی ساخت آخرین مستند آقای زمانپور هم شده است.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در صفحه شخصی خود با حمایت از این پویش که توسط آقای زمانپور آغاز شده با پیوستن به این پویش در این اقدام خداپسندانه شریک شده است. زندگانی در صفحه شخصی خود نوشت:

دوست هنرمند و برادر عزیزم،مستند ساز و نویسنده و کارگردان بی نظیر جناب آقای مهدی زمانپور کیاسری ،این روزها به دور از هیاهوی کووید ۱۹، بانی حرکتی زیبا برای کمک به هموطنانی بی ادعا، در یکی از مناطق از یاد رفته کشور عزیزمان ایران در فهرج کرمان شده.

این حرکت ارزشمند جز به یاری شما دوستان،در هر زمینه،اطلاع رسانی،و تمامی کمکهای لازم در این مسیر،به پیش نخواهد رفت،پس حتما این سه دقیقه را ببینید،و یاریمان کنید.

متن زیر نوشته و درخواست صمیمانه ایشان است، که وظیفه اطلاع رسانی آن را به من سپردند: . بانی كمك به كودكان مردم فهرج، مهدی زمانپور كياسري و مستندساز هستم:

دوستان عزيز، برمن منت بگذاريد و سه دقيقه كليپ رو نگاه كنيد

اگر دوستان با هر ميزان توانايي در اين كار خير شريك شوند مبلغ قابل توجهي جمع ميشه كه بزودي اثرش رو خواهند دید و حتما در كليپ بعدي نشون خواهم داد.

در صورت تمایل مدرک مبالغ واريزی رابه دايركتم با آدرسی که در انتها آمده ارسال کنید،و سوالاتتون در این زمینه رو هم در همین آدرس که برای ارتباط فی مابین هست،مطرح کنید.
مهدی زمانپور كياسري

شماره کارت و شماره حساب خیریه موسی بن جعفر(ع) فهرج كرمان
۰۱۱۱۳۶۹۱۷۲۰۰۰
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۳۶۷۹
@mahdizamanpourkiasari

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.