پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: سیلاب و تگرگ شدید به چهاردانگه خسارت وارد کرد+تصویر

اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: وقوع تگرگ و باران شدید و در پی آن جاری شدن سیلاب به تعدادی از روستاهای بخش و به ویژه به زمین های کشاورزی خسارت وارد کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، وقوع تگرگ و سیلاب شدید به تعدادی از مناطق و روستاهای بخش چهاردانگه خسارت والرد کرد.

 

اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: وقوع تگرگ و باران شدید و در پی آن جاری شدن سیلاب به تعدادی از روستاهای بخش و به ویژه به زمین های کشاورزی خسارت وارد کرد.

 

امینی در ادامه گفت: بارندگی شدیدی که از بعدازظهر امروز در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد به تعداد زیادی از زمین های کشاورزی گندم و جو ، شالیزارها، باغات سیفی، درختان سیاه ریشه خسارت زده است.

 

بخشدار چهاردانگه در مورد روستاهایی که در این سیلاب خسارت دیده اند گفت: در این سیلاب روستاهای سعیدآباد، ذکریاکلا، عقه خیل، میلادشت، ایلال، سنام، و همچنین در روستاهای لنگر، عالیکلا، سنور، ترکام، چالو، منزلدره، ادرو، توسه و همچنین شهر کیاسر خسارت شدیدی به زمین های کشاورزی وارد شده است.

 

امینی ادامه داد: همچنین در برخی از نقاط و روستاها به جاده های اصلی و ارتباطی و جاده های بین مزارع آنها خسارت وارد شده است.

 

وی در ادامه گفت: در روستای ذکریاکلا و چالو در اثر سیلاب مقداری گل و لای و ماسه به همراه سیلاب وارد روستا شده که با هماهنگی های انجام شده پس از پایان بارندگی و سیلاب نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

 

وی در مورد برآورد میزان خسارت این سیلاب گفت: در مورد میزان خسارت وارد آمده به روستاها به محض پایان سیلاب گروه کارشناسی وارد عمل شده و برآورد خسارت خواهد شد.

 

بخشدار چهاردانگه با توجه به اینگه منطقه از لحاظ امکانات و تجهیزات برای مدیرت بحران های اینچنینی در وضعیت مطلوبی نیست اظهار امیدواری کرد که با کمک و مساعدت مدیرکل ستاد بحارن استان این تجهیزات برای تسریع در به سامان کردن اوضاع در اختیار قرار گیرد.

 

seil

بارش شدید باران در روستای ترکام ( ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ) – عکاس: مهدی جوانمرد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.