پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فقر زیر درختان سبز مازندران بیداد می کند

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر باقرزاده عصر شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با اشاره به ادامه لوله‌گذاری ۳.۵ کیلومتری برای حل مشکل آب شرب در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: زیر درختان سبز مازندران فقر بیداد می‌کند.

وی بیان اینکه مشکل آب برای ساکنین بومی نیست و شامل مسافرین نیز می‌شود ادامه داد: زیرساخت‌های موجود جوابگوی شهروندان نیست چه برسد به مسافرین و باید در بودجه ریز، به مازندران دید ملی داشت.

نماینده مجلس مردم شریف بابلسر و فریدونکنار گفت: اعتماد مردم به مسئولان از بین رفته است و وقتی مردم پشتوانه ما نباشند به هیچ وجه مسئول نمی‌تواند موفق باشد و باید با فرهنگ سازی اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند.

وی مدیرت جهادی، عدالت محوری و فساد ستیزی را از شعارهای خود ذکر کرد و گفت: اگر واقعاً دغدغه عدالت داشته باشیم دیگر شهروند درجه یک و درجه دو نخواهیم داشت.

باقرزاده با اشاره به اینکه جلسه روز پنجشنبه فعالان اقتصادی با وزیر اقتصاد و دارایی بی‌ثمر بود، گفت: جلسه با وزیر اقتصاد هیچ نتیجه‌ای برای شهرستان نداشت و این را به قاطعیت می‌گویم بنده در جلساتی که عده‌ای برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور آمده‌اند، حضور پیدا نخواهم کرد

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذارهای بزرگ منطقه با وجود مشکلات فراوان از این نشست اطلاعی نداشتند.

کد خبر 4953770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.