پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت ۲۵ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران

0

احمد حسین‌زادگان روز شنبه در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اظهار کرد: ۴۴درصد از هیات مدیره سازمان‌های مردم‌نهاد در مازندران زن و ۸۰ درصد خانه‌دار هستند

این مسئول با بیان اینکه دوره طلایی برای اجرای برنامه‌های حوزه زنان و خانواده را در اختیار داریم، یادآور شد: در قالب لوایح و تصویب قانون، دولت در صدد رفع مشکلات حوزه بانوان است.

استاندار مازندران  نداشتن شرکت بزرگ هلدینگ سرمایه‌گذاری از معضلات مازندران دانست و گفت: اکنون با مشارکت یکصد نفر در حال راه‌اندازی این شرکت هستیم.

وی با بیان اینکه دولت در این زمینه کمک کرده و در خرید بخشی از سهام مشارکت می‌کند، تصریح کرد: به این ترتیب خلا نداشتن شرکت بزرگ در استان رفع می‌شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مازندران درباره برندسازی در استان اقداماتی انجام داده است، ادامه داد: با برندسازی می‌توان بخشی از مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هدف پارک علم و فناوری، حمایت از مشاغل استارتاپی و ایده‌هایی است که در بازار بتوان ارائه کرد.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده صبح امروز وارد مازندران شد و پس از شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران، از شرکت های دانش بنیان استان که مدیران آنها زن بودند بازدید کرد.  

شرکت در جلسه زنان فعال و بازدید از یک کارگاه تولید سفال و بازدید از زندان زنان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری به مازندران است.

/۱۸۹۹/۹۹۲۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.