پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت ۲۳۰۰ وکیل در مرکز وکلای مازندران با محوریت عدالت آموزشی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حسن عبدلیان‌‌پور امروز در همایش سراسری نقش معاضدت در تحقق سند تحول قضایی در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در یک سال گذشته از این قبیل نشست‌ها بارها در مرکز ما برگزار شده است، اظهار کرد: امروز شرایطی فراهم شد که به بهانه این همایش، رؤسای مرکز کشور در کنار هم باشند. 

وی افزود: نشست‌های علمی، تخصصی و کارگاه‌های آموزشی بسیاری را در طول سال گذشته در کشور برگزار کردیم.

عبدلیان پور تصریح کرد: عدالت آموزشی مهمترین موضوع مطرح شده در مرکز وکلای مازندران است که به عنوان شعار سال اعلام شد و ما قطعا باید یک پایه و اساس محکمی را بنا کنیم تا فضای آموزش فراهم شود. 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مازندران با اعلام اینکه مرکز ما ۲هزار و ۲۰۰ وکیل دارد که سالانه با هر آزمون تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: آموزش پایه و اساس این موضوع است و همه استان‌ها باید از بحث آموزش استفاده کنند.

وی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب، بر نیاز یک سند راهبردی که سند تحول قضایی است، تاکید شده و اقداماتی که در مجلس انجام شد، این موضوع را به یک راهبرد عملیاتی تبدیل کرده است.

عبدلیان‌پور خاطرنشان کرد: مساجد ما پایگاه‌های انقلاب بودند و امروز هم پایگاه معاضدت ما است که هرروزه بیش از ۳۰۰ مراجعه کننده دارد.

وی بیان کرد: گام بزرگی در مرکز برداشتیم که با همه دستگاه‌های اجرایی عجین شده است و افتخاری برای مجموعه نظام کشور است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.