پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان نوشهر/ رزمایش جهادگران فاطمی در نوشهر اجرا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مهرداد ابراهیم‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری، اظهار کرد: نمونه بارز تشکیل یک جبهه خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان بوده است.

وی به خودباوری رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی یک روش مدیریت انقلابی را سرپا نگه داشته است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه تشکیل گروه‌های جهادی یکی از اقدامات ارزنده در سطوح مختلف سنی برای کمک به جامعه و نقاط محروم است، گفت: کارهای جهادی می‌تواند در جوانان و نقش مدیریتی کشور بسیار با اهمیت باشد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه در مسیر انقلاب نباید به کارهای شعاری بسنده کنیم، اظهار کرد: گروه‌های جهادی با کمترین اعتبارات و امکانات در مناطق محروم به مدت هفته‌ای و بعضا ماهانه کارهای مختلفی انجام می‌دهند که این‌ها همه ناشی از تفکر انقلابی در جوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر به ویژگی گروه‌های جهادی برای رضای خدا اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی و مدیریت جهادی یکی از ضروریات‌ خروجی از مشکلات است و این روحیه باید بین مدیران و مسؤولان تقویت شود.

وی با بیان اینکه هر پایگاه، نهاد و اداره باید یک گروه جهادی داشته باشد، گفت: نگاه ما در عرصه جهادی محله‌محوری است و کارها باید به صورت محله محور شکل گیرد.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه با افتتاح کارگروه‌های جهادی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در این رزمایش کار خدمت‌رسانی را با اعزام به روستاها و مناطق محروم استان انجام می‌دهند، افزود: برگزاری اردوی جهادی ساخت خانه محروم، نهضت کمک مومنانه، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاغل خانگی، برگزاری میز خدمت حقوقی توسط بسیج حقوقدان و برگزاری آموزش‌های کمک اولیه از جمله اقدامات در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان نوشهر است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه ۱۶۰  گروه جهادی در شهرستان نوشهر فعالیت می‌کنند، بیان کرد: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی در ابعاد مختلفی شامل آب‌رسانی، ساخت منزل محرومان، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم باعث امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد تصریح کرد: سپاه و بسیج، محرومیت‌زدایی را از اولویت به یک مأموریت برای خود تبدیل کرده‌اند.

 /۸۶۰۶۱/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.