پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت پروژه های عمرانی در مازندران از سرگرفته شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورا فنی استان با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور، ادامه فعالیت در پروژه‌های عمرانی توسعه ملی استانی با حفظ اقدامات بهداشتی از امروز سرگرفته می‌شود، خاطر نشان کرد: پیشنهاداتی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران براساس ملاحظات ایمنی بهداشت کار و محیط زیست و پروتکل‌های ابلاغی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد برای مدیریت اجرایی کارگاه‌های عمرانی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در مورد نحوه چیدمان کارگاهی نحوه ارائه خدمات بهداشتی، چگونگی حمل و نقل نیروی کار، اسکان تغذیه شاغلین در کارگاه‌های عمرانی، زمان بندی فعالیت در کارگاه، حضور غیاب کارگران و به حداقل رساندن نیروها تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

رازجویان اظهار کرد: نحوه تهیه و دراختیارگذاری لوازم وسایل تجهیزات برای حفظ ایمنی سلامت کارگران، کنترل پایش مستمر وضعیت سلامت نیروی کار و هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی از جمله موضوعاتی بوده که کارگاه‌های عمرانی و اجرایی ملزم به رعایت و اجرای آن است.

معاون استاندار مازندران افزود: از امروز و حسب ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاه‌های تولیدی و پروژه‌های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می‌شود.

کد خبر 4899561
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.