پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت هزار خادمیار شهرستان محمودآباد در قالب ۵۶ کانون محله‌ای

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سیدعلی هاشمی‌نسب مسؤول دفتر خادمیاران رضوی محمودآباد در خصوص فعالیت‌های این دفتر اظهار کرد: محمودآباد جز اولین شهرستان هایی بود که دفتر خادمیاران را تشکیل داده است و حدود هزار خادمیار جذب شده است.

وی گفت: ما تنها شهرستانی هستیم که ساختمان ملکی وقفی داریم که در سه طبقه احداث شده و طبقه اول واحد اداری و دوم سالن اجتماعات بوده که برای طبقه سوم زائرسرا را در دست اقدام داریم.

مسؤول دفتر خادمیاران رضوی محمودآباد با بیان اینکه هزار خادمیار شهرستان در قالب ۵۶ کانون محله‌ای در این  شهرستان فعالیت دارند، گفت: از این ۵۶ کانون محله‌ای ۲۰ کانون تخصصی به‌صورت کانون بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، سلامت پزشکان، مشاوره و مددکاری، وقف و نذر خیران جوانان، ورزش و …به مستمندان فعالیت می‌کنند.

مسؤول خادمیاران رضوی محمودآباد در خصوص فعالیت‌های این کانون طی یکسال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۷.۵ میلیارد تومان خدمت به عاشقان امام رضا(ع) توسط مردم و خیران انجام شده است،همچنین در فروردین ۱۴۰۰ حدود ۸۰۰ میلیون تومان خدمت‌رسانی شده است.

وی درباره کمک‌های مومنانه در ایام کرونا توسط خادمیاران رضوی محمودآباد اظهار کرد: کمک‌های معیشتی طی یکسال گذشته به نیازمندان انجام شده که مبالغ آن در بالا ذکر شد و در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی در قالب ۱۶ هزار قلم کالا بین نیازمندان توزیع شد و در هر چهارشنبه‌های امام رضایی غذای گرم طبخ و بین مستمندان توزیع می‌شود.

هاشمی‌نسب یادآور شد: خدمات ارائه شده به نیازمندان شامل سبد کالا، هزینه درمان، کمک‌های نقدی، بازسازی و نوسازی منازل مستمندان، تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع غذای گرم،ن ان صلواتی، لوازم خانگی، خدمات پزشکی و ویزیت رایگان و خدمات مشاوره‌ای و سایر خدماتی که احتیاج داشته باشند توسط این دفتر انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: به مناسبت شب‌های قدر با همکاری و مساعدت موقوفه اسپرلوس و خیران تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی با ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار تومان بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود و این بسته‌ها برای تبرک به آستانه امامزاده قاسم(ع) آورده شده و از این مکان مقدس به دست افراد مدنظر خواهد رسید.

 /۸۶۰۳۸/ج

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.