پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت طرح‌های سالم‌سازی دریای شهرستان ساری با پیوست فرهنگی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ساری در خصوص طرح سالم‌سازی دریا گفت: علاوه بر فعالیت‌های تفریحی و افزایش نشاط اجتماعی در طرح‌های دریا، پیوست‌های فرهنگی نیز در برنامه‌ها لحاظ شده‌ است.

قاسم قادری امروز در جلسه طرح سالمسازی دریا اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه، اقدامات اولیه جهت صدور مجوز برای طرح‌های شش‌گانه در ساری انجام شده است. 

قادری افزود: با توجه به ارزیابی‌های سنوات گذشته، ۳۳ نقطه حادثه‌خیز با کمک هلال‌احمر شهرستان شناسایی شدند که با شروع طرح سالم‌سازی دریا، ناجیان در این نقاط مستقر می‌شوند.

ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساری با بیان این که شهرستان ساری با ۱۳/۵ کیلومتر نوار ساحلی، دارای ۶ طرح سالم‌سازی است، اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت استقرار ناجیان غریق از شروع طرح تا پایان تابستان در نقاط حادثه‌خیز اتخاذ شده‌ است.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب فرهنگی فضایی مناسب و آرام برای گردشگران و همشهریان فراهم کنیم.

در این جلسه کاظم‌نژاد با اشاره به اقدامات لازم جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تامین آب شرب بیان کرد: مدیران طرح‌ها نسبت به پاکیزگی محیط اهتمام ویژه داشته باشند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.